ensam igen

Nu har Marcus åkt till jobbet för ett nattskift och William sover som en stock
så nu sitter jag här åh går in på samma bloggar om och om igen
ihopp om att det har uppdaterats :P

Idag har vi somsagt varit till mitt jobb för att hälsa på lite
och efter de åkte vi till mamma så hon fick pussa av sig & OM hon pussade,
våran unge kommer bli sönderpussad snart :P

Åkte åh handlade lite blöjor & dyl,
hem, gjorde mat sen kom Marcus föräldrar
för att pussa på och mysa med William :P

Suddig bild på mammas snygging!

Han äger faktiskt kläder trots att det kan vara svårt att tro
med tanke på att han bara har blöja på allt kort jag lägger ut :P haha.
Men denhär lilla killen är vääääldigt varm av sig
& skriker rakt ut så svetten sipprar när jag tvingar på honom kläder!
Idag, på eftermiddagen lyckades jag iaf få på honom hans fina Adidasdress
som han fått av farmor & farfar :P

Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0