färgar håret

Sitter här med färg i håret
så passar på att skriva någon rad medans jag väntar på att få skölja ur de :)
Färgar mörkbrunt, som vanligt! Försökte ju färga en annan färg sist
men jag hade för mörk färg under så det blev inte den färgen jag vela ha :/
Färgar mörkbrunt så länge så får jag ta hjälp av frissan för att "få fram" den andra färgen
vid ett senare tillfälle :)

Idag ska mina fastrar komma på besök, trevlans :)
Tur att jag plockade en massa blåbär och gjorde blåbärspaj igår
för nu har jag något att bjuda på ;)

 


Igårkväll var jag, William och G hos Emma.
Vi (jag) blev bjuden på grillat, G skvätte ner Emmas matta
och William mös i soffan
:)
TG, Anna och Anna var även där, trevligt med lite tjejtjatter, de gillar ju jag ;P


NU är det dags att skölja ut håret.
Upd mer sen :)

mammas lilla drömmare :)


tjarå


Kommentarer
Postat av: Farfar Larssa

Pajen ser ju ruggigt god ut, spara en bit åt mig :))

2009-08-04 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0