God lördag

Jahapp, igår var jag somsagt på tjejkväll hos Rebecka!
Det var riktigt trevligt med en sjujäklans massa tjatter,
måste säga att Rebeckas gäng är faktiskt snäppet värre än mitt,
jösses vilka samtalsämnen & för att inte tala om ljudnivån, hehe :P
 Men när klockan blev 21.3o var dom bra på lyset
& skulle ut på nå "Harry´s" (?!).
En annan hade inte hunnit få i sig två cider äns
och kände mig inte riktigt redo för att beblanda mig med "en massa fullisar" :P
Såå, jag ringde min vapendragare Emma
som inte många minutrar senare kom med TG för att hämta mig :)

Dom bytte om och hällde i sig några groggar
sen blev det en "premiär på Kharma".
Dom hade stängt nere så det var ju inte det roligaste dansgolvet,
men några stela moves blev det iaf :P
De är tamesjutton samma folk ute nu med + att 3/4 är 18 åringar,
var ju nästan så att en annan kände sig gammal :P haha

Gårkvällens (dålig bild dock)

Var ju och fick lite shoppat igår också :D

 
Blev 2 t-shirtar till Marcus också :)

 
William fick fina kläder av sin bästa Mormor
& jag fick en toppenbra sminkväska när jag handlade på kicks :D

 

Köpte även svarta jeansleggings med bakfickor
(skippade dragkedjan),
en "rosa" kofta och 2 bodys till William :)


Jaa, idag är jag faktiskt lite seg lär jag erkänna,
jag blev liite på lyset igår, inte mkt, men tillräckligt :P
Jag hade riktigt trevligt men nu dröjer det nog tills nästa gång :)


Nu ska jag pussa ikapp det jag missade igår på William ;P
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: blondstarn -nybliven ung mamma

vart har du hittat jeansleggings med fickor? :)

2009-08-29 @ 15:03:06
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fia

Hihi gumman har du aldrig hört talas om Harrys :) är en jätte stor kedja..de brukar ha 25 års gräns. Hoppas du hade kul ute..nästa gång får vi ta en sväng om ute + lite brudar :) puss

2009-08-30 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0