Klart

Igår målande jag iaf klart stegen och ena tallrikshyllan,
de blev fiiiiint :D
Jag har dock inte kommit underfull med vad jag ska pryda stegen med
lr vart jag ska ha den, vill ha den lite överallt :P

Såhär ser den ut för tillfället


Tallrikshyllan hamrade jag upp i Williams rum,
den ska få bli lite av ett "bokställ"!
Nu äger inte han några böcker än & därför har jag inte riiktigt fått till de,
så visar bara lite av den så länge :)


(ska till ett W av en gammal flyttkartong, de ska inte se ut så,
det ska stänkas lite färg på de
men har inte riktigt bestämt mig för vilken färg än så de får se ut sådär så länge)


Denhär färgen var de som ni kanske kommer ihåg från början



Nu ringde Emma, så nu har jag planer idag iaf,
fika hemma hos henne sen blir de kika fotboll mot kvällskvisten :)


Hej hej :)

Kommentarer
Postat av: Farfarello

Vad fint allt du gör blir, du har den rätta känslan för det som kan bli bra.

2009-08-19 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0