Loppis loppis loppis

Guud va jag älskar loppisar och guud vad jag ääääälskar att fynda!! :D
Det gör väl förresten alla tjejer? ;P

Idag styrde jag och William kosan till Hofors för att hämta Mia (Marcus mamma)
som sedan tog oss till en loppis som hennes jobbarkompis hade,
"mitt ute i skogen" :D

Detta kom jag hem med

En stege, som jag fick av Marcus pappa, TUUSEN TACK!! :D
Två tallrikshyllor, ett fårskinn och en "glaskaraff"!
Om man inte räknar med stegen och den ena karaffen (den köpte jag innan)
så gick kalaset på ynka 160 kr, är det inte toppen så säg!! :D
ihiiiii, jag är såååå nöjd!
Tänk vad lite prylar kan glädja ;P

Sååå, imon ska jag, om jag hinner, stänka färg på prylarna
så lovar jag att visa resultaten när dom är klar :)


Jaaja, nu nattar(?) Marcus William
och jag har slagit ner rumpan i soffan.
Kl 2o.oo börjar Sommar med Ernst, jag älskar de programmet!
Gillar dock inte självaste Ernst men han har roliga idéer, hehe :P


Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Men vad du fyndar bra saker!!

Kanske lite vit färg på grejerna ;)?

Ska bli kul att se resultatet sen :).



Nattinatti

2009-08-13 @ 22:39:34
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0