Loppis

Idag tog jag med mig Emma på loppis!
Jag tyckte väl kanske att det var liiite roligare än henne denhär gången
då hon när jag hämtade henne staplade ut i gårdagens partyoutfit
och såg sådär lagomt såsig ut :P haha
MEN jag tvingade inte med henne, hon vela följa med, SA hon :P


Jag hittade lite roliga saker för en totalsumma på 250 kr





Så nu har jag lite åh pyssla med när jag orkar och har tid :D


Hm, ja, vi har ätit "tacotårta" för inte allt för längesen
och nu sitter vi i varsin soffa åh tar det lungt.
Jag funderar om jag ska ta åh göra sånadär hand & fotavtryck
i gips (Williams då såklart).
Har tänkt att göra såna länge så kanske ska ta tag i det idag,
om jag orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0