Pjuuuuuuh

Ääääntligen har jag slagit ner rumpan i soffan,
 känns som att det är första gången idag!
Har varit på stan och köpt doppresent, sen bar de av hemåt, lagade mat,
idag blev det köttgryta med kantareller & färsk pasta,
det blev riktigt gott TILLSLUT!
Men domdär grytbitarna tar ju så jäklans lång tid att få det klart 
om man inte vill ha tuggummikött dvs :P

Jaja, efter maten cyklade Marcus iväg för att kika bandy
och jag har (återigen) målat och pysslat & spikat åh donat
så nu är åtminstånde dom projekten som jag påbörjat klara
så nu är de väl bara att klura ut nya :P

Målat om en kandelaber
 
Gjort en mapp/bok som jag antingen ska ha recept lr kort i
(har dock inte bestämt vad jag ska ha för bild på framsidan än)
 
Andra talltikshyllan målad, har dock inte "pyntat klart"
och tapeten bakom stör morrhåren av mig, meen jag bjuder på en bild ändå!
(enkel ljuslyckta - glasburk, ståltråd och snöre)
 
Så har jag sågat, målat och satt ihop en hylla av plank
som blev kvar från golvet
och satt upp den i vardagsrummet, de blev jättebra :)
(dåliga bilder, får knäppa fler imon i dagsljus)
 


Nu ska vi kika film och äta chips & dip, mmmmh :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: blondstar

vad har du målat kandelabern med för färg? antar den är i metall! inne på att måla om lite svart smide i vitt o fundera om de är enklast att spraya de kanske?:P

2009-08-21 @ 23:44:24
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

ok, :) men du måla med vanlig pensel eller? brukar få massa streckefter penseln jag :P

2009-08-22 @ 10:01:18
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

okej, tack för tipset! dom grejerna jag har har jag bara målat en gång så de blir nog bättre :) men när jag väl börjar måla då vaknar lillen ofgtast :P

2009-08-22 @ 10:15:40
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0