Pysseldag

*Jäääääsp*
Nu är jag toktrött!
Har pysslat med lite allt möjligt faktiskt :)

Har bla gjort om receptlådan som jag fyndade för 10 kr häromdagen

Före

Efter


Så har jag fixar iordning lite på hyllorna
som vi häromveckan ÄÄNTLIGEN bytte ut mot dom förra "gräsliga" ;P
(det tog 1,5 år för mig att tjata hål i huvet på Marcus 
då han tillslut gick med på att byta ut dom :P )

Före
(Förra ägarnas bild)

Efter
(Väldigt dålig bild, ska knäppa fler i dagsljus :)



Gjorde även ett litet soffbord som nu står i hörnet mellan sofforna
av dehär

Man tager vad man haver :P
 

Så blev de såhär





Marcus kom hem från fisket runt 21.oo,
då gjorde vi i ordning lite kvällsfika och drog igång en film :)
Nu har vi precis krupit ner i varsina sängar i varsina rum,
då Marcus jobbar förmiddag och måste få lite sömn!
Lilleman har nämligen vaknat var 3:e timme senaste nätterna
och nu har han sovit sen 19.3o
så vi får se hur rolig denhär natten kommer att bli, mhmm :P


Nu ska jag kika vidare innan jag slumrar in :)

Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Men vad fin receptlådan blev och de nya hyllorna var mycket bättre!!

Du är verkligen duktig!



Kram

2009-08-12 @ 23:32:57
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad fint det blev! receptlådan var verkligen en extreme makeover!

2009-08-13 @ 10:37:33
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Katrin

Vad du är påhittig :) receptlådan blev verkligen fin. Tänk om man hade sån fantasi som du har

2009-08-13 @ 14:32:57
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

har du lackat hyllorna i köket? jag har precis idag målat en hylla jag ska ha i köket, lika fast med dom små konsolerna.. ska ha två, men bara målat en, men de va ju ett hyllplan i rent trä eller va man ska säga så de är ju stickigt nu. tänker så man kan torka bort damm o sånt sen :)

2009-12-08 @ 16:30:50
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0