Så var det fredag

Jag, William och G tog sovmorgon idag, vi klev upp närmare 1o.3o, skönt :)
När Marcus sen vaknat till liv efter sitt 16 timmarspass 
tog vi vårat pick och pack och begav oss till Hofors
för en visit hos Marcus föräldrar :)
Vi fikade och dom fick mysa av sig med William,
han kräktes även på farmor och kissade i deras skinnfotölj, hehe ;P
 
Jag/vi fick också en toppen"grej" av dom, nämligen dehär



 
Dedär ska jag pyssla med lite i Williams rum sen,
men vet inte exakt hur jag ska göra så jag ska klura lite på de, ihii ;)


Nu ligger William och sover sen 20 min tillbaka, förhoppningsvis för natten :)
Så vi ska snart dra igång en film, äta lite glass (med varma hallon?!) och popcorn,
lite fredagsmys :)

Hoppas ni haft/har en toppenfredag :)


Kommentarer
Postat av: Farfarello

Glöm inte att sätta på Marcus den bruna mysoverallen när ni ska mysa :))))

2009-08-07 @ 22:06:28
Postat av: Anonym

vart har de köpt dessa bokstäver då och hur mycket kostar de måntro? riktigt snygga iallafall. du kan väl svara i nästa inlägg du skriver :)

2009-08-07 @ 23:51:05
Postat av: Anonym

föressten vart i sandviken är det ni bor föressten är dwt radhus eller villa? ser ås fint ut på alla dina bilder - knärr gärna bilder på ditt hem ( alla rum och så) så himla nyfiken älskar din inredningsstil! ävntar ivrigt på att du uppdaterar din blogg, du är min absoluta favoritblogg i alla kategorier.

2009-08-07 @ 23:54:03
Postat av: Sofie

Taack så mkt, va glad jag blir :D Hon klickade hem dom på tradera tror jag men jag hittade en hemsida där dom fanns - http://www.mellmine.se/shop/catalog/product_info.php/manufacturers_id/42/products_id/2642, kolla där :) Vi bor i stensätra i villa sen 1 ½ år tillbaka :) Jag lovar att jag ska lägga ut kort, ska bara fixa några detaljer här och var först, sen så :P

2009-08-10 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0