Shoppingbegär

Appropå ingenting å har jag sååååååånt shoppingbegär nu
så det inte är klokt!!!
Har fått snåla lite denhär månaden, uuusch va de är trååkigt!
Konstig som jag är (läs tjej som jag är)
måååste, bara måste jag handla nya kläder för att känna mig minsta lilla fin
och av någon kooonstig anledning känns dom flesta kläderna gamla och tråkiga
efter att jag använt dom en sisådär två gånger & då vill jag ha nytt!
Annars blir jag deprimerad och kan lika gärna dra på mig en sopsäck ungefär,
hmm, psyko!? haha :P Någon som känner igen sig tro? :P



Btw så är jag inne i sopsäcksstadiet  nu (morr),
därav dåligt med Dagens :P


Nu ska jag fortsätta med mitt målande,
kanske lägger ut resultaten sen, beroende på om jag blir klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0