sjuk

Jaha, va var det jag sa! Jag hatar att vara sjuk!
Har haft feber inatt. Nu snorar, hostar & slemmar jag & har ont i kroppen,
inge pigg alls!!
Marcus åkte till jobbet för inte så längesen,
 så ber till gud att William inte kommer bråka allt för mkt med mig idag!
Har har varit jättesnäll hitills & nu ligger han åh snozar
jag håller tummarna :P

Har har förresten sovit i sitt rum i spjälsängen två nätter irad nu,
mammas stooora kille! :D
Han har vaknat vid halv fyra och velat haft lite mat båda nätterna,
sen har han somnat om så snällt :`)


Här är lite av grejerna vi fick av Marcus föräldrar igår :)

Det jag nästan tyckte va roligast var dessa gamla ramar
med jättefina gamla kort i, såå fina! :D


Tyger, gamla askar, en spegel, en stor jättefin bricka

och en korg, sen fick vi lite annat rolig också :D


Så nu har jag lite att pyssla med igen, måla åhså :D
Dock inte idag, idag ska jag försöka vila så mkt det går!


Kommentarer
Postat av: Mamz

Krya på dig gumman. Det går nog över snart ska du se:D

2009-08-24 @ 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0