sjuk?

Hualigen, det känns som att jag håller på att bli sjuk,
inge pigg alls :(

Trots det tog jag med mig G och William på en promenix till Emma tidigare idag,
vi tjattrade, fikade, jaa . . ni vet :P
Hon följde sedan med mig hem för lite mer kaffedrickande.
Sen kom Marcus föräldrar förbi, Mia hade rensat förrådet
och dom hade med sig en massa roligheter till mig/oss, "skrot"samlare som man är :P
iihiii, såååå roligt :D
Får visa grejerna imon vettja :)


Nu har jag precis varit åh handlat, gissa vad?
JAPP, chips & dip, fy på oss!
Vi kom överens om att dehär får bli sista chipsen på ett tag framöver!!
Såhär kan vi ju inte fortsätta,
jag orkar ju knappt gå utan att flåsa ihjäl mig numer, jösses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0