Tvål

Jösses så roligt, idag har jag och Emma gjort en massa fina tvålar,
vi har haft en riktig pysseldag! :D
Jag var nämligen hem till Marcus föräldrar igår
& Mia har varit/är pysseldrottningarnas pysseldrottning!!
Och jag måste ju vara världens lyckligaste (pysslig som man är :P )
som fick TRE LÅDOR med allt man kan tänka sig!!
De var så man kan göra tvålar, ljus, läppbalsam.
Det var maassvis med färger, olika lack, alltså, ALLT, iihiiiiii! :D




Ska knäppa kort på våra mästerverk sen
så ska ni få se vad duktiga vi har varit ;P


Imon blir det en tripp till Valbo,
så då kommer jag förmodligen bli människa igen
(när ja fått införskaffa lite nytt :P ).
Måste även handla lite nya pyjamasar & body´s till William,
 han växer ju så der knakar :)
Han är förresten mkt piggare idag,
han snörvlar och snorar lite men febern är nästan borta :)

Imon kväll ska jag faktiskt iväg på tjejmiddag/kväll hos faster Rebecka.
Det ska bli riktigt trevligt att få egen tid
med lite mat, cider (vågar mig inte på vinet än :P ) & tjejsnack
& nyttigt för Marcus då det blir hans första kväll själv med William :)

mina killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0