Alone at work

Sitter på jobbet nu i min ensamhet
och väntar på att klockan ska närma halv tio så jag kan gå till bussen :)

Snacka om tur i oturen, jag har haft 4 gäster idag som kom tidigare är bokat,
drack alkoholfritt och skippade kaffet, dom gick 2o.1o.
MEN då hade vi munskänkargänget uppe i konfen som satt där till 21.oo.
Jag har glad att jag får åka hem så pass tidigt som halv tio,
men Kunde ha åkt hem med halv niobussen om det inte var för dom :P


Marcus är på mulligans och kollar på fotboll,
han har varit här och hållt mig sällskap, ätit mat, semla och dessert :D
Så nu ska jag hem, ut med min hårige G, kura ner mig i soffan 
sen väntar Victoria Silvstedt - my perfect life på 4an :)



Nu ska jag skutta till bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0