ännu en lyxdag

Idag jobbade jag från 1o.oo till 14.oo, skulle egentligen jobba 18.oo-22.oo också
det var jag helt inställd på.
Men de blev så lugnt på kvällen så chefen beodrade mig att vara ledig! :D

Så efter jobbet tog jag mig en tripp på stan, träffade på Marie! :D
Vi gick och tog en fika och kikade runt på stan,
köpte lite smågrejs till barnrummet
(var egentligen meningen att jag skulle handla någon tunika åhså till mig själv,
men hitta iiingenting, suck)
och tro de lr ej men jag köpte broderi !! Japp, och en lär dig stickatidning, haha.
250 spänn för att få prova på en del av pensionärslivet, jösses! :P

Iaf så hoppa jag på bussen hem vid 18.3o för att möta upp Marcus på Ica,
han kom och var på strålande humör då han precis sålt skotern (för att köpa en ny).
Skönt, de gjorde ju dagen/kvällen Ännu bättre.
Vi handlade lite och hämtade även ut bilbarnstolen, ihiii !!
Guud så jag längtar efter våran lilla skatt nu! :)

Gordon gillade iaf bilbarnstolen, bara för att de inte är hans ;P
 

 


Köpte vita porslinsknoppar med ljusblåa prickar, precis såna som jag letat efter!
Ska så småningom ha dom på byrån i barnrummet (som jag inte har hittat än :P )
Den lilla ljusblåa lunchlådan var jag bara tvungen att köpa för att den var såå söt
och så ser ni broderiet,
hade tänkt sy en kudde att ha i barnsängen utav de sen faktiskt! :P haha.

På lördag kommer systeryster. Vi julafton -06



Nu måste jag försöka sova, klockan står på o5.oo imonbitti, TVI!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0