Bölande över en fis

Igår efter att jag publicerat mitt inlägg gick jag in för att tvätta bort sminket
och göra mig redo för att krypa ner i sängen,
nått jag hade längtat efter sen jag klev upp igår morse!
Kommer in i sovrummet, redo får att bara krypa under täcket och mysa,
Möts av en av dom vidrigaste lukterna nånsin,
SÅ många gånger som jag bett Marcus släppa sina äggfisar
INNAN han kryper ner till kojs,
men hans vanliga försvar lyder, med ett flin på läpparna:
jag trodde inte att den skulle lukta!
I all min trötta hormonstund traskade jag in i gästrummet,
satt mig på den sängkanten och grät!
Jepp, de är sant! Jag grät, av en FIS!
Vägrade sedan att komma in i sovrummet föns att sprayat doftspray i massor
tills att fisluckten försvunnit!

Marcus tyckte förstås att det var hysteriskt roligt
att jag börjat gråta för en fis
,
så han skratte lagomt, och jag också tillslut, så vi somnade iaf glada :P

Nog om fisen :P
Idag när jag vaknade till av Gordons buffande kollade jag på klockan
som visade 12.4o, jösses!
Okej att jag hade sovmorgon, men de va väl att ta i :P
Juförsig var jag vaken mellan o8.3o-o9.3o
då Marcus och hans vapendragare hade samlats här hemma
för att sedan ge sig ut på en skotertripp!
Men endå! Skönt va de iaf, och det var väl huvudsaken :)


Lägger upp någon bild ikväll då jag inte hittat sladden nu :)
Nu ska skrutten ut och sen ska jag jobba!
Hoppas ni har en toppenlördag!


Kommentarer
Postat av: Mamzen

Hahahahaha, jag tror jag skrattar ihjäl mig:-D Du är du så himla tokig Sofie......Av en fis???? Jösses.... Älskar dig min tokiga unge....

2009-02-07 @ 15:21:49
Postat av: Lars-Göran

Vilken liten stinkbomb han är Marcus, du får skaffa en gasmask :))

2009-02-08 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0