En lyxdag

Idag har jag haft en "lyxdag", känns det som iaf.
Jobbar egentligen 1o.oo-16.oo idag, men det behövdes extra på kvällen
så fick vara ledig på lunchen och börja två, vilket betydde sovmorgon, till 11.oo :)
Gästerna var så tidiga så jag fick sluta 2o.2o ungefär, hur skönt som helst!
Så nu har jag handlat hem lite nödvändigt, varit ut med G på kvällsrundan 
och väntar på att Marcus ska komma hem så vi kan mysa med lite kvällsfika :)

Tom så att jag hann knäppa några kort på mig och maggen idag.

 


Men gud vad jag vill kasta ut allt i min garderob och köpa NYTT NYTT NYTT!
Har inte blivit allt för mkt shopping på sista tiden,
om man jämför med hur jag brukar shoppa!
Men det har varit mkt med rust och nu ska de köpas grejer till lillprinsen :)
Så jag får snällt vänta :)
Ska bege mig på en liiiten shopping nu nåndag
för att leta rätt på lite längre tunikor lr t-shirtar som jag har dåligt av,
trots att jag kommer i mina jeans
är det skönast för min Kääääära åderbråck då jag har leggings!

Nu ska jag förbereda kvällsfikat och koka lite te tills killen kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0