papper papper papper

Har suttit hela morgonen och hållt på med papper av alla dess slag!
Äntligen tagit tag i att fylla i havandeskapspenningpapperna
och även rotat bland papper för att hitta årredovisningen
för min lön för att kunna skicka in papper till försäkringskassan,
så jag och dom vet vad jag kommer få för mammapenning!
Ring och kollat lite räkningar och nu har jag precis klippt klorna på vilden,
bara gjort en massa skoj idag med andra ord :P
Kanske inte, men de är ju sånt som måste göras! :)


Ska bege min till bussen 13.3o, då är de dags för jobb!
De ända postiva jag kan se med de för tillfället är att det finns en massa semlor där 
och förmodligen tårta eftersom Kerstin fyller år idag ;D

Har nämligen kommit in i nån period (pga av graviditeten antar jag) 
då jag känner att jag inte inte inte vill gå till jobbet,
orken finns inte känns det som!
Om inte annat blir jag helt slut av alla
funderingar, tankar och måsten som snurrar i huvet hela tiden.
Självklart har de funnit antal dagar jag kännt så förut också,
men inte hela tiden och inte på samma vis.



Förövrigt är det mer liv än nånsin i magen och det är supermysigt!
Det rör sig överallt samtidigt och man kan tydligt känna och se 
hur en fot/hand/armbåge förflyttar sig därinne :)
Jag har gått upp 6,5-7 kilo nu, det går sakta med säkert uppåt.
Det är drygt 2½ månad kvar,
det är ju ingenting de kommer ju gå SÅÅ fort, iihiii :D


Upd ikväll med någon bild :)
Nu ska jag rasta lillfisen innan jag beger mig.
Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0