Vagn ?

Jag blir tokig!!
Vi har fortfarande inte hittat någon vagn!
Jag blir helt snurrig, ska vi köpa en kombi? duo? liggvagn och sen köpa sittvagn?
Märken? Finns hur många som helst,
har suttit nu två kvällar/nätter irad till ögonen svider och kollat!
Måste ju nästan beställa någon senast nästa vecka
om vi ska vara säker på att vi hinner få den!
Jösses . . .


Nu står laxen i ugnen, sen blir det potatis och hollandaisesås till.
Börjar jobba kl två idag så vi hinner med att luncha tillsammans :)

Blir bara mer och mer deprimerad för varje dag
när det ploppar upp mer och mer blåa märken över hela mina ben!
Och det värsta är att dom gör oont, igår tex hade jag suttit i soffan,
när jag sen reser mig känns det som att någon skär mig på smalbenet,
de är ett tecken på att där kommer det att ploppa upp fler blåa jäklar inom kort,
för så har jag haft flera gånger nu!
SUCK!


jaja.
Nu är maten klar!
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Rekommenderar verkligen vagnen vi köpte nu sist det är en cresent classic, combivagn. Jätte lätt och köra och hantera! Hade önskat vi köpt den från början faktiskt :)

2009-02-10 @ 14:22:47
URL: http://mummytess.blogg.se/
Postat av: blondstar

jag har läst mycket bra om emmaljungas citycross o vi köpte en sån! med både liggdel o sittdel :) hoppas vi blir nöjda, men den är lite lättare o mindre än emmaljungas andra vagnar som kanske är tunga o klumpiga:P jag gillar lätta saker när jag ska in o ur bilen själv osv sen :D o upp o ner i trappen :P

2009-02-10 @ 16:03:03
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag rekomenderar attt åka och prova vagnarna och se dom i verklighete och testa gå och så med dom:!

2009-02-10 @ 17:30:30
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0