Vaniljmunkar

Vid 11.3o idag blev jag, Marcus och G väckt utav att det plingade på dörren
jag skickade Marcus då jag trodde att det var någon av hans kompisar.
Men det var min kära lilla mamma och hennes Micke som kom på besök
och vaniljmunkar hade dom med sig också :)
Så traskade upp och satte på lite kaffe.
Sen satt vi och tjattrade och smaskade vaniljbullar, vilken bra frukost :P
En riktigt bra start på dagen helt enkelt :)


Efter det har vi bara slöat och inte gjort något speciellt alls,
pappa kom på besök på eftermiddagen
och sen har vi även haft besök av Marcus bror som åkte för inte alls så länge sen.
Nu har vi precis ätit tacolasagne och ligger avdankade i soffan :)
Ska snart ta mig ett bad och sen spraya mig med lite med brun utan sol,
likblek som man är nu!
 Det var precis en sånhär dag som jag behövde, skönt! :)

Jag igår


 



Hade tänkt vänta med att sätta i löshår tills vi fått den lilla men de vette sjutton!
Är så himla trött på mitt hår som de är nu,
så blir till att färga det mörkbrunt och sätta i löshår igen,
såfort tid finns och ekonomin tillåter! :)

Nu ska jag slöa lite till innan jag ska skutta i badet :)
Hoppas ni haft en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0