Äntligen fredag

Guud så skönt med fredag, jag ska riktigt njuta av denhär helgen känner jag :)
Idag efter jobbet gjorde jag lite ärenden på stan,
köpte järntabletter, nya växter till köksfönstret och tulpaner! :)
Det är så fint med blommor, de gör så himla mkt, blir lixom frächare :P






Jahapp. Marcus ska iväg och kolla på grabbligans match ikväll,
såå jag, G och popcornpåsen får hålla ihop åh mysa framför tv:n :)
Nån som känner att dom sitter hemma åh har sådär jättetråkigt,
Emma?Hanna? *host* får gärna kika förbi ;)

G och Marcus håller på åh leka kurragömma lr nått : P haha 
så nu ska jag göra dom sällskap i brist på annat :)

  

Hoppas att ni har en mysfredag!
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0