Panda med bebis

Första dagen på jobbet efter ledigheten gick finfint.
Det var såå fint med de nya tapeterna och möblerna, vilken skillnad :)
Men snacka om att man blir förvirrad efter att ha varit ledig,
konstigt hur man glömmer "rutinerna" så lätt : P 
Och om jag säger såhär, jag hade inte provet jobbkläderna sen vi gick på ledighet!
Mmhm! Byxorna som jag kunde få igen innan var låååångt ifrån att få igen nu
och skjortan (den största) var på gränsen att de blev sånnadär kikhål mellan knapparna :P
Dags för nya kanske :P

Efter jobbet kom Emma och hennes jobbarkompis hit för lite syjunta ;)
Vi drack kaffe, åt citronmuffins och prata allmänt skit.
Jag vet inte om HAN uppskattade syjunta snacket lika på som vi ;P
Hittade även en massa roliga klipp på youtube.
Jag bara MÅSTE visa ett,
de är så hysteriskt roligt ( tycker jag :P ) 
så att jag började faktiskt tjuta när jag kollade på de, haha!
Och nu när jag skulle visa Marcus så höll tårarna på att komma igen : P

Varsegoda! ;)

         
Hysteriskt roligt!

Kommentarer
Postat av: Mamzen

Jag tror jag skrattar ihjäl mig. Såååååååååååååå himla söt. Det är vad jag kallar HYSTERISKT roligt..... puss

2009-01-13 @ 14:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0