I väntan på min ljus/kristallkrona . . .

Efter min och Gordons skogspromenix

 

började jag på ett "jäklans projekt" som jag precis blev klar med.

Jag har alltså försökt kruxa ihop min egen ljuskrona!
Jepp, jag kan ju ärligt säga att jag inte är sådär tooknöjd, den ser lixom för ny ut :P
Och de är för lite "kristaller/prismor" på. Ska ev ge mig på att spraya den med svart färg,
då kommer den nog iaf förmodligen bli mer matt (de får bli ett senare projekt).
Men på nått vis sprider den mysfaktor där den hänger nu och jag ääälskar ju mys :P
Så av den anledningen får den hänga kvar där, ett tag iaf :)






Nu börjar jag jäspa här
så de är lika bra att jag sätter igång med nästa projekt innan jag blir för trött :P

Hoppas ni har en myssöndag! :)
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0