Inspiration = 0

Jag har verkligen ingen inspiration nu, vad gällande ALLT.
Kläder? Inredning? Mig själv!
Jag VILL såå mkt, vill köpa och göra så mkt, helst på engång!
När jag inser att jag inte kan de blir jag så stressad, inombords,
känner mig nere och tappar helt lusten och orken till allt!
Har legat vaken till o3.oo och o4.oo dom två senaste nätterna
och bara ältat en massa i huvet
och stressar upp mig själv så jag är helt slut på dagarna,
känner att minsta grej kan få mig att "bryta ihop" nu.
Jag är väl inne i nån svacka, de är vi väl alla någongång.
Förhoppningsvis går det över snart och sen är man back on track igen :)

Idag har jag varit på visit hos pappsen för att hälsa på han
 och den lillaste lillasystern Alicia som va där.
De är inte många som blir moster under 2 års ålder inte ;D
Vi har lekt, ritat och fikat. En riktigt trevlig dag, det tackar vi för :)

Pappa och Alicia när hon va mindre


Annars har det inte hänt mkt.
Va hem till Emma och hade syjunta med henne och Marie igår,
blev bjuden på mat och kaffe, alltid lika trevligt :)
Tiden går så fort och magen växer för fullt :)
18+1
 
22+3



Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och städa bort julen här hemma!
Hoppas ni har en bra söndagskväll!
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0