Klipptid

Nu har jag bokat klipptid, hade velat haft en tid typ NU
men hon hade ingen föns på tisdag,
så jag får snällt vänta :)
Börjar fem idag, så har slöat hela förmiddagen :)
Låg och drog mig till 11.oo-11.3o tiden, sen upp och gjorde spagetti och köttfärssås,
en dusch på de och nu sitter jag här och ska väl snart gå ut med G
innan jag lär joggar till bussen.

IDAG kom föresten grejerna som jag beställde från H&M, vilken jäkla tid de tog!
Kan inte hämta ut dom före fem heller så får hämta ut de imon efter jobbet.


Har inte så mkt att komma med idag känner ja :P
Kanske skriver någon rad efter jobbet, om det inte blir för sent :)

Dagens sudd ;P




NU : Rasta G sen jobb :)
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken fin blogg du har! älskar din fina mage =)

vad står det på väggen?

2009-01-18 @ 19:47:54
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0