Nytt år

Vi hade det jättetrevligt igår :)
Välldigt annorlunda om man jämför hur nyår brukar se ut annars men jag gillade de :P
Vi åt åh vi drack ( cola för mig :P ) åh vi drack åh vi åt!
Det blev det klassiska fläskfilé med potatisgratäng/klyftpotatis,
bea, sallad och vitlöksbröd, de är något som funkar i vått och tort, såååå gott! :D
Efter en liten vilopause blev det cheesecake med varma hallon 
som Angelica hade gjort, guud så god den var, den vill jag ha receptet på!! ;)
Och EFTER DEET så blev det ost och kex,
jag orkade trycka i mig två små kex i slutet av kvällen, jag var jäävulsk mätt!



Crisse hade laddat med fyrverkerier
 så vid tolvslaget gick vi ut för att smälla, beskåda och skåla för det nya året!
Jag och Angelica fick skåla med jordgubbs Bubbliz som jag hade köpt med, gottgott ;P


Efter det var det dags för TP, ett spel som helt enkelt INTE är för mig! :P
Jag kunde circus 2 av alla frågor och det var såna som alla kunde, haha :P



Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag fastnar Inte på kort!!
Därför tänker jag lägga upp dom två suddiga bilderna
 för dom andra få vi har vill jag spy på :P






Jag har jättedåligt med bilder från igår,
ska be Angelica och Alcen att skicka över korten som dom tog
så får jag lägga upp några fler :)



Nu ska jag låta vitlöksbaguetten smälta i magen till en film :)
Kyss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0