Snöoväder

Nu har jag precis ätit frukost, sitter här och lyssnar på lite "morgon"musik :)
Ska iväg med flickorna om ett tag, in till valbo och kika lite åhså,
ska försöka att börja införskaffa lite nödvändiga småsaker till barnrummet,
så får kolla om jag hittar något :)
Jag kanske har en gungstol nu iaf :D iiihiii, får se hur den ser ut.
Den får ju inte se ut hur som helst, nejnej ;)

Sen blir de nog tjejkväll för hela slantern, med gotta och film :D
Marcus ska ha skotermäck i garaget sen fotboll & öl kväll med grabbligan,
känns som att jag kan hålla mig härifrån då :P hehe.


Viiiilket oväder vi har här, snön bara öser ner,
fryser när jag kollar ut genom fönstret :P




Nu ska jag ta en dusch och frächa till mig innan Hanna kommer :)
Sen väntar en myyyyysig promenix med Gordon i snöstormen : P

Hoppas att ni har en toppenlördag såhär långt :)



Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0