Fika fika fika

Idag köpte jag och William med fika och åkte till Emma för att mysa lite.
Mamma kom förbi för lite tjatter och även Marie :)

Efter femtiden blev karlarna härhemma hungriga så hemmafrun Sofie
tog med sig Marie och Emma hem hit för att börja med storkoket
som idag fick bli spagetti och köttfärssås :)
Jäklans va mat jag gjorde, inte varje dag man lagar mat till 6 pers lixom!!
Men nästan allt tog slut och alla vart mätta och belåtna som tur var :)
Diskade och plockade undan och lite tjatter senare blev det kaffe och glass,
sprang nämligen ut som en liten unge efter glassbilen häromdagen
och handlade på mig en sjujäklans massa glass, mmmmh ;P

Får se om det blir nå furuvik imon då,
det beror ju lixom på vädret så får hoppas på finväder!
Det går ju an bara det inte regnar och blåser :)



6 veckor blir våran "stora" pojke idag :D
Det är konstigt att han inte har pussmunssår i hela ansiktet
som jag pussar på honom.
Jag blir gaalen, jag skulle kunna pussa sönder honom, haha,
gooooobit ;P

today

Jag älskar denhär lilla blusen som jag köpte igår :D
Jag provar nästan aldrig kläderna jag köper.
Köper dom ihopp om att dom ska sitta bra
därför blev jag extra glad när jag satte på mig den i morse :P
Dumt, jag vet, men de är så när man är lat
+ att man/jag ser så jävulskt ful ut i alla provhyttar,
det får lixom inte mig att vilja shoppa :P



Nu väntar sängen, nya äventyr imon :)
Sov gott nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0