hormoner

Jomen hej!
Har haft en massa spökande hormoner som gjort mig heldepp senaste veckan,
mest över mig själv, de är nu man/jag på riktigt upptäckt alla bristningar
och hur kroppen inte alls är som den var innan.
Tänk att det skulle krävas en graviditet
för att faktiskt uppskatta hur den såg ut innan, jösses!
Har även varit så fruktansvärt trött, vilket gjort mig klen och överkänslig,
så har mest varit ute och flängt för att tänka på annat, lr inte tänka alls.
Men nuu så, nu börjar dom spökande hormonerna försvinna känns det som
och det är så skönt!!

Jaja.
William växer så det knakar, man kan nästan se hur han växer :P
Det har hänt så mkt på bara en vecka!
Han har blivit jättestark i nacken och vill gärna stå i knät när man håller i honom.
Han har fått riktiga sovrutiner och han pratar och flinar mest hela tiden.
Jag kan bli tårögd bara jag nämner honom numer,
tänk att man kan känna sån kärlek till någon, det är obeskrivligt!
Kärleken till honom har lixom växt sig fram (hur konstigt de än låter),
nu är den så stark så det känns som att iiiiiingen kan älska någon på samma sett,
som jag älskar honom, han är mitt allt!

Mammas älskling!



Idag ska vi ÄÄÄÄNTLIGEN måla om i "finrummet",
jag har tänkt gjort de i ungefär 1 år, men jag har inte fått för Marcus, morr!
Men idag! Idag händer de, iihiii! :D
Visar bilder när det är klart vettja :)

Today



Har jag precis gjort blåbärspaj, jag äälskar blåbärspaj :)
Marcus pappa skulle komma på besök så då har jag något att bjuda på :)



Nu börjar lillkillen vakna här på soffan så nu ska jag pussas!!!
Upd ev med lite shopping åhså ikväll :)

Ha det fiiint!


Kommentarer
Postat av: mamz

Ja tänk Sofie, att man kan älska någon sååååå mycket...Nu kanske du förstår hur ofantligt mycket jag älskar dig o Frida OCH William. Det är verkligen obeskrivligt o ingen kan älska någon så mycket som en mamma älskar sina barn:D

2009-07-27 @ 14:41:21
Postat av: Anonym

vart har du köpt västen? jätte fin :)

2009-07-28 @ 22:38:10
Postat av: Sofie

Jag köpte den på Lindex, på rean för nästan inga pengar alls :D Jag älskar den, skynda fynda :D

2009-07-28 @ 23:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0