jag ger upp!

Nu ger jag upp amningen!!
Det vill lixom inte komma igång
och jag känner inte att jag har tid eller ork
att sitta inne en vecka och inte göra något annat än att pumpa, amma, pumpa, amma 
för att få fart på de.
Det är synd då jag hade räknat med att amma i ca 4 månader till,
men nu är det som det är!

Idag har Marcus föräldrar varit här.
Marcus pappa har knäppt kort på oss,
tanken var/är att vi ska skicka in ett till tidningen.
Vill även framkalla och förstora några som ska sitta på den blivande "fotoväggen" :D

Ett kort han knäppte på hjärtat idag, sååå fint, iiihii!! :)



Jag och Emma har även varit i Valbo för att gluffsa!
Det blev (som alltid) focaccia med ost och skinka, suuupergod ;)
Fick även med mig ett par skor, ny mascara och ny foundationpensel hem :D

Dessa skor blev det! Jag har letat ihjäl mig efter ett par ljusbruna skor,
hade väl kanske egentligen velat haft ett par andra med de finns inga! 
Men tänkte att domhär kan bli snygga
 till ett par tjocka strumpbyxor och en snygg kappa i höst!


Har föresten fyndat två par skor senaste veckorna också, 50 kr/st
 
alla tjejer måste väl ha ett par guldskor i skosamlingen!? ;P

Nått annat jag har letat/letar ihjäl mig efter
är en ljusgrå tunt stickad kofta, halvlång!?
Finns iiingenstans!
De är såå frustrerande när man har bestämt sig för en sak, så finns det inte?! Morr!


Jaaja, nu ska plutten nattas :)
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan finnas en grå stickad kofta hos oss, storlek 32/34 , ganska stor i storleken. kvar på rean :P Den går neran för rumpan precis.

2009-07-22 @ 21:02:04
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: Therese

Ett par guldskor?!

Jag äger 3 par!

-Rea är bra grejer! :D

2009-07-25 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0