Kalas

Dålig uppdatering, i knooow!
Har lixom inte hänt så mkt dom senaste dagarna, har mest bara varit :)

Idag har jag och William varit på födelsedagskalas iaf,
Samantha fyller fyra år nämligen :)
Hon var dubbelt så sprallig (om man nu kan bli de ;P ) än vanligt,
inte så konstigt när man får en massa roliga paket iallsindar, gofröken :)
William var såå snäll! Han har haft en riktig toppendag idag! :D

Lite bilder från dom senaste dagarna på hjärtat :)


 
 


Altanen är klar nu också, det blev jäättefint!!
Dom har jobbat på bra grabbarna ;)
Ska fixa lite därute sen ska jag knäppa kort och visa :)

I morgon ska vi till BVC för läkarbesök, va nu det innebär?!
Det ska väl vägas, mätas, klämmas och kännas.
Jag tror allt att lillknubb har gått upp mkt sen sist :P

i förrgår



Jag har förövrigt varit hos min kära vän Hanna
och fått mina naglar fixade idag, ÄNTLIGEN! :D
Iiiihii, tack åh tack åh taaack!!


Vi ska vara på BVC o8.3o imon så lär försöka sova lite nu :)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Såå stilig liten plutt du har=)

2009-07-15 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0