Valbo

Det blev inge Furuvik idag, vädret tillät inte det! :/
MEN, istället åkte jag, Emma och William till valbo
för att avnjuta en fika och lite shopping,
det var inte fy skam det heller ;)

Det fick bli lite färgglatt idag :)

 
Gillar spetsen på dehär linnet.
 

Efter Valbotrippen åkte vi för att hämta upp Hanna och Elliot
sen skjutsade Emma hem sig själv för att städa medan jag och Hanna åkte hem hit.
Hon blev kvar tills 23.3o ungefär, så vi har hunnit tjattra en massa,
matat våra små hungriga ungar både 1 och 100 ggr, lagat mat, ätit glass,
ja ni vet :P Trevligt var det iaf :)

Såhär stod hanna och vibrerade när jag kom ut från toan :P



Vi håller föresten på att bygga om altanen,
pappa, marcus och jocke har hållt på i två hela dagar nu och det kommer bli jätte fint!!
Viiilka händiga killar :D
Ska visa före och efterbilder sen när det blir klart.
Har även köpt två skänkar som jag ska fixa till,
ska visa före och efterbilder på dom när dom blir klara också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0