Jag har fotleder

Trodde aldrig att man kunde bli så glad över att se fotknölarna som jag är nu :P haha.
Smalben och midja har jag också iallsindar, som jag har saknat det!!
Har ca 6 kilo kvar tills jag väger så mkt som jag gjorde innan jag blev gravid,
men jösses vad jag känner mig smal,
sen att jag får tre magar när jag sitter ner och att den är full av bristningar,
de är en annan sak ;P

Passa på att skriva några rader nu då mina prinsar, alla 3 faktiskt, sover.
Lilleplutt är väldigt trött idag tror jag bestämt för han sover och sover och sover,
bara väntar på att han ska vakna så jag får amma honom,
behöver få tömma ur mig lite, de gör ooont!! :P
Åkte till Linda vid o1.oo-o1.3o tiden igår natt för att låna en bröstpump,
trodde allvarligt att jag skulle sprängas, jösses!
Iaf, efter ammningen hade jag tänkt ta med honom och G på en liten promenix :)

Min sovande skönhet nu



Va roligt med alla namnförslag förresten! :)
Vi har gått igenom och provar oss fram, hitills är inget namn bestämt,
men de kommer snart får jag hoppas ;)

hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ju bara gått över 3 dar än så :P okej, nä, inge bestämde namn. men tjejnamn har vi nåra att välja på iaf, pojknamn är vi inte riktigt sams om vad som är fint o inet :P haha. o alla söta namn är upptagna redan :) gud så söt han är :) hoppas allt går bra!

2009-06-02 @ 17:13:59
Postat av: blondstar - snart mamma

de va jag som skrev ;D

2009-06-02 @ 17:14:18
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - snart mamma

ja, den där räknaren fortsätter räkna endå :P men de är 3 dagar extra inte kvar :P jag tycker inte de är så jobbigt, jag har haft en så enkel graviditet utan nå ont eller sammandragningar så jag bara går som vanligt :P men man vill ju ha ut den lilla, nu har ju alla runt omkring fått sina :) så jag hoppas den kommer nu när som helst! hur gick förlossningen då? det tog tid såg jag :(

2009-06-02 @ 17:18:33
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Emmy

Han är så vacker Sofie, nu måste du vara riktigt stolt :)

2009-06-03 @ 12:03:27
URL: http://eemmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elliott tkr ja är fint!

2009-06-03 @ 19:31:46
Postat av: Carro

Jag tycker han ser ut som en liten Vincent ;) Han är så otroligt sööt :)

2009-06-03 @ 23:01:28
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Malin Klein

Hej hej!

Och stort grattis! har följt din blogg med spänning :))



Hoppas ni hittar på något namn snart :))



Alvin skulle kanske passa?



Kram på er!

2009-06-03 @ 23:08:52
Postat av: Emelie

Grattis Familjen :)

Wilgot, vore inte du supersött? Annars gillar jag Malins förslag Alvin också =)

2009-06-03 @ 23:41:58
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0