Miraklet

Det har varit väldigt lungt här på bloggen senaste veckan.
Skrev ju att jag skulle upd med bilder häromdagen men tiden försvinner,
det ammas och beundras så tiden därimellan räcker inte riktigt till, än :)

mina favoritkillar myser på BB


Vårat mirakel!!



Vi har slarvat bort kameran här hemma någonstans
så fick ta något kort från mobilen nu :)
Marcus pappa har knäppt jättefina kort på lillen också,
men dom sparar jag med ;P


Ska ta tag i att skriva en förlossningshistoria också,
min lååångdragna förlossning, men de får vänta!

Idag ska vi iaf åka åh leta bil tänkte vi, nu Mååste vi bara hitta en,
kan inte vela nåmer nu!
Sen ska jag ge mig på att fålla upp balklännigen
som Mia och hennes söta mamma har sytt ihop nu,
den ska vara klar på fredag då Angelica ska vara fin på bal :D


Näe, nu ska jag beundra miraklet som sitter i babysittern
och kikar runt med sina stoora ögon,
jag är en Stolt Stolt mamma!!







Kommentarer
Postat av: mormor

Faan nu gråter jag IGEN......ÅHHHH jösses vilken känsla. Jag blir inte klok på det här:)Lille plutten.......

2009-06-02 @ 11:17:59
Postat av: blondstar - snart mamma

så söt liten kille :) har ni nå namn än då? nu bara går man o väntar här.. blir väl igångsatt jag med kanske :P

2009-06-02 @ 11:46:44
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Ullis

Fina Sofie...ett stort GRATTIS till er fiiiiina plutt! Du kommer att bli en toppen morsa. Tänk vad tiden går fort...snyft.;o) Följer din blogg med glädje! Ha det super gott o ta vara på bebis-tiden, snart är han en finnig, trotsig tonåring! Hi hihiii.



Kram kram fr Ullis (Lisas mamma)

2009-06-02 @ 12:05:59
Postat av: Carro

Gud så sööt han är :) GRATTIS än en gång till er :)

2009-06-02 @ 13:19:31
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan.

Vill bara gratulera till eran jätte fina pojke :)

Jobbar o fick blogg adressen av den stolta nyblivna farmodern :)



2009-06-02 @ 17:01:58
Postat av: frida

det ska du vara, för du har världens sötaste bäbis. och jag får paniiiiik om jag inte får se honom snart!!! :(

2009-06-02 @ 19:40:18
URL: http://fridafall.blogg.se/
Postat av: Angelica, ella och thyra

hej hopp!! hoppas allt går bra!! har ni kommit på nåt namn ännu? annars är Benjamin fint!! han ser ut som en sån! kraaam

2009-06-03 @ 18:58:42
Postat av: josse

jag dör vilken skönhet han e fy fasen vill ha en sån ja med hehehe lycka till måste få träffa han snart hehe kram på er

2009-06-06 @ 20:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0