Shopping

Idag har lille William haft en såndär extremskrikdag, iiigen!!
Mitt i frustrationen och bölande "slängde jag honom" till Marcus
och sa att jag vela lämna tillbaka honom ?!
USCH, vilken hemsk mamma jag kände mig som i samma sekund som jag sa det,
 Naaturligtvis vill jag inte lämna min lilla älskling nånstans,
jag älskar min lilla skrikhals så att det gör ont!
Det jag kan glädja mig över är att jag Veet att jag inte är den enda
som nåågongång sagt eller tänkt detta,
det har förmodligen svichat förbi alla mammors tankar om bara för en sekund ?! :)

Vi var ju till BVC idag också, han hade bara gått upp 16 g på en vecka
och följer inte alls kurvan, inte undra på att ungstackars skriker tänkte jag ;(
Det konstiga är att jag har ammat galet mkt och länge senaste veckan,
men de finns tydligen inte tillräckligt med mat till lillkillen
så hon rekommenderade att jag skulle amma i 30 min sen ge 100 ml ersättning
om han vela ha.
Så jag gjorde som hon sa och han klunkade i sig varenda droppe utav ersättningen,
sen blev han tyst, låg och flinade och var sådär gaalet söt som bara han kan vara.
Det funkar, tänkte jag! 2o-3o min var han lugn
sen satte han igång igen och höll igång i ca 3 timmar,

men nuuu sover han sött i sin vagga :)


Såå, de kanske är både hunger och magont?!
Det är ju så svårt att veta :(

Plusset idag var att han tog långsovningen precis när jag anlände till Valbo,
så en glad mamma Sofie fick strosa omkring bäst hon vela :D
Vilket lönade sig, jag hittade lite klädtrasor minsann, ihii :D

 
   


Nu ska vi bädda ner oss,
de väntar en ny solig och fartfylld dag imon :)

Sov gott nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp nutramigen på apoteket det e mjölkfritt o milt åt magen men dyrt o blir det bättre får du det på recept från bvc o mycket billigare men typ samma pris som att köpa tillägg på ica men utan mag ont.lycka till från en erfaren 4-barns mor som hade oroliga magar allihopa.

2009-06-23 @ 21:22:11
Postat av: Sofie

Tack för tipset :D

2009-06-23 @ 21:28:00
Postat av: - Desirée, mamma till Melody ♥

Super snyggt nitarmband :) vart köpte du det ?

2009-06-23 @ 23:00:27
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0