Solen är tillbaka

Gud vad jag äälskar sånthär väder som det varit idag :D 
Det sägs att det ska bli fint hela veckan nu också, JIIHO! :D

Midsommar firade vi i mamma och Mickes stuga,
det var supermysigt och lilleplutt var jättesnäll hela dagen!!
Jag fick tom äta i lugn och ro, DET mina vänner är sällsynt nu för tiden :P

Mamma och Micke har dom flesta korten från midsommar,
men jag har några . .

Jääääkla gobit, första kortet med ett flin :D


   

Igår var vi hemma hos vänner med vänner ;)
Det bjöd på god mat och trevligt sällskap :D
MEN, William hade måste ha haft väldigt ont i magen
 för att skrek mer eller mindre heela dagen!!
Jag satt och umgicks i ca 20 min
när Marcus tog över och gick på en promenix med honom.
Annars gick jag och vankade fram och tillbaka hela kvällen.
Vid 23.oo tröttnade jag då jag kände att orken försvunnit helt, så vi åkte hem
och tack och lov så somnade han i bilen påväg hem!
Det är hemskt, när ingenting hjälper
och det skär i hela kroppen när han är så himla ledsen ;(
Ska till BVC imon så får se om hon kan ge något mer/annat tips!


Jaja, idag har vi varit hos fargubben för att hälsa på honom och Alicia,
sen på eftermiddagen tog vi oss en promenix, såå skönt! :)
Nu kollar vi på Hannibal Rising, uusch va snuskig han är :P
Han ser ju så äcklig ut han som spelar honom också, tvi! 

today


Näe, nu var filmen slut så nu ska vi förflytta oss in i sovrummet :)
Sov gott nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0