Vart är sommaren?

Jösses vad det regnar! Det har bannemig regnat heela dagen, suck!

Men jag har iaf fått lite gjort :D
Tog med mig lilla hjärtat för en liten tripp, åkte förbi två loppisar,
en tokmysig äffar där jag vill ha typ ALLT, sen avslutade vi trippen på Owes,
lillen sov sig igenom allt,
jag släpade honom ur och in i bilen 4-5 ggr men han bara soooov,
de tackar mamma för ;)

Detta fick jag med mig hem, korgar, tyg, spets, gardiner
och ett ljuuvligt gammalt fönster som jag fyndade för 100 kr,
som jag har letat efter ett sånt (dålig bild dock) ;D








Nu ska vi kika lite på film här hemma,
kanske att jag också kan få kolla idag nu när han sover :)

Hoppas ni haft en bra regnig söndag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis ett sånt där fönster letar jag efter, hör gärna av dig om du skulle råka på ett sånt !



Farfar

2009-06-14 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0