vi har bil!

Jösses va sköööönt, idag har vi ääntligen fått bilen! :D
 Vååran egna bil, helgalet ;P

Jaa, igår tog jag och lillen en promenix till "Tant Emma" för att hälsa på lite :)
Drack kaffe och tjattrade, alltid lika trevligt :)

Myspys


Sen kom Marcus föräldrar och hämtade upp oss
för att åka till kurras och fika lite :) 

Lillen somnade som en stock hos bästa farfar



Idag ska jag ta med mig plutten till Linda tänkte jag,
har ju iallsindar paket som Jonathan ska få :)
Men nu ligger hjärtat och sover, han har gnällt hela förmiddagen,
inte så konstigt heller
då han hade hela gårdagens och nattens mat som gjorde ont i magen.
Sen kom det ut med en jäklans fart
och han somnade som en stock bara minutrar efter att blöjan var bytt.
Nu har han sovit i två timmar, lillplutten min! :)


Nu ska jag snoka runt lite,
knappt så jag är inne åh kollar mina "måste"bloggar om dagarna längre :P
Man har fullt upp som småbarnförälder ;P

Kommentarer
Postat av: Farfarello

Lillen ser ju ut att trivas riktigt bra i farfars trygga knä :))Härlig bild !

2009-06-11 @ 17:53:57
Postat av: Maria

Och lik farfar är han ju faktiskt också :)

2009-06-12 @ 03:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0