Festlig lördag

Goodag!
Efter att ha sprungit på toaletten 1000 ggr inatt var jag toktrött
och sov som en stock till halv elva, sköönt ;P

Efter att ha klivit upp har det inte hänt mkt.
Jag har klippt Marcus, varit ut med G
och så har jag precis sprayat mig med brun utan sol,
allt för att frächa upp sig själv lite :P


Letat igenom min för tillfället Grymt Tråkiga Garderob!!
NADA!! Det ända jag kan tänkas ha på mig är min nyårsklänning,
men hur roligt är det då?
Tycker iinte om att ha samma kläder två gånger på raken
(för de var faktiskt sist som jag var på nå festligheter) !
Men om man varierar lite så går de ju bra
och då hade jag velat haft den,
ett par sånadär ljusa jeansleggins och skorna jag beställde från H&M !
Vill vill vill !
Men nu är det så att jag inte har några såna leggins
för jag har varit för sniken för att köpa ett par, suck!



Ska återgå till letandet, lika bra att göra sånt nu när Marcus inte är hemma.
Slipper han stå ut med en elendig Sofie,
hon är inte allt för rolig i sånahär situationer :P

Hade fint så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0