storhandling

Idag har det storhandlats, skönt! :)
Åkte iväg strax före ett och jag började jobba klockan två
så det blir väl ingen långstrosning som jag annars brukar gilla : P

Igår kom Bella (faster) med hennes lilla Samantha åh hämtade mig på jobbet,
sen åkte vi hem hit , fikade och pratade skit :)
Samantha är så rolig! För "några" veckor sen när hon var här
berättade Bella att jag hade en bebis i magen. Hon undrade: Men vart är den då?
Jag förklarade att den är inne i magen och att den kommer ut när blommorna kommer.
De kommer hon ihåg! Hon förklarade några dagar senare för farmor
att dom måste gå och plocka blommor så att bebisen kommer,
farmor förstod förståss ingenting :P
Hon brukar tydligen också nämna det med jämna mellanrum, att Sofie,
hon ska minsann ha en bebis när blommorna kommer
och senast igår vela hon gå ut och plocka blommor.
Det är lite svårt när de är ungefär en halvmeter snö :P
Så söt! :)


Nu sitter jag på jobbet, det är så lugnt, har förberett det som går
och alldeless snart ska jag få lite mat :)

Kanske upd när jag kommer hem.
Hade fint så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ju undra vart jag kommer stöta på dig nästa gång måntro :)

hehe..

hoppas allt är bra iaf :)

/Anna Lj.

2009-03-03 @ 18:02:36
URL: http://annalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0