Våffeldagen

Idag efter Ericas besök väckte jag Marcus
sen ställde jag mig och gjorde våffelsmet och gräddade våfflor!
Blev grädde och hallonsylt till, smaskens :)



Efter att ha mölat våfflor gav vi oss ner på stan,
jag satt med i baksätet när Marcus körde sin körlektion :)
Efter körlektionen gick vi till Selmas och tog oss en fika,
ivrig som jag är råkade jag sätta en salladsstrimmla i halsen
och sprutade ner Marcus som satt mitt imot mig
med slemmig fördigtuggad "mat",

han blev lagomt äcklad och jag skrattade mig gråtfärdig,
haha, guud så roligt!! :P


Nu på eftermiddagen/kvällen har vi varit hemma bara,
Marcus har sovit och jag har, hm, slöat! :)
Nu har han begett dig till jobbet och jag sitter här!
Ska väl kolla mig trött på någon film snart :)

today



Hoppas ni haft en bra dag! :)
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0