BF+3, 40+2

Happ, nu har jag gått 3 dagar över tiden och inte ett tecken på att något är på G!!
Förkylningen är lite bättre nu iaf, jag kan andas helt ur ena näsborren :P haha.
Har hört att kroppen kan "skjuta upp  förlossningen" om man är förkyld/sjuk,
då kroppen först hanterar den för att man ska orka med förlossningen ?!
Vem vet, så kanske de är, isf hoppas jag på ett tillfrisknande Snaarast! :P

Som alla vet ska det varslas ën sjujäklans massa på Sandvik
och IDAG ska ska Marcus få veta om han blir kvar eller om han får gå!!
Jag är jättenervös!!
Vi har räknat ut att vi kommer klara oss och att vi kan bo kvar i huset,
 de blir lite snålt, men de går!
Så ja, va gör man? HÅLL TUMMARNA!

Gammal bild :)



Idag har jag NADA inplanerat, det börjar redan sprätta i kroppen på mig.
jaja, får se vad dagen har att erbjuda! :)
Ska snart hoppa in i duschen för att fräscha till mig lite :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0