Bullbak

Nu är vi hemma igen efter att ha tagit med nybakta bullar, kaffe och saft
 till mamma och micke som var nere vid hamnen och fixade med båten :)

Kanelbullarna blev lite väl degiga
men dom brukar bli bra när man dom har varit frysta och man tinar upp dom,
så får hoppas att dom blir det nu med :)
Vaniljbullarna blev goooda, jag älskar vaniljbullar ;P

Voila! :)



Nu sitter jag i soffan, trött, som vanligt.
Blir galet trött när jag sätter mig i soffan, därför brukar jag försöka undvika de :P
Men vet inte vad jag ska göra,
 har inga projekt som jag kan pyssla med heller, hm?

Såhär såg magen ut efter dagens bullbak, 
jag är föresten oftast lortig, just där, på magen!
Den är lixom liiite ivägen :P


 


Näe, om man ska klura ut något att göra kanske?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0