Dessa kläder !! (v.42, BF+13)

Jag blir gaaalen, denna jumbomage vill inte se bra ut i något!!
Man vill väl se någorlunda ut när man ska på kalas iallsindar, morr!!

Förövrigt har vi varit ner på stan och fixat och köpt blomsterarrangemang åhså 
till Marcus morfar som somsagt ska firas idag, han fyllde 80 igår.
Så nu håller vi på åh gör oss iordning (försöker) för kl 15.oo börjar kalaset/festligheterna :)


Inga känningar, ingenting!!
Inga av metoderna som jag provat på verkar fungera
så nu vette sjutton vad jag ska göra ?
Han vill helt enkelt iiiinte komma ut,
kommer säkert sluta med att jag får bli igångsatt på tisdag,
men jag vill inte de!! Guud så läskigt!!


Näe, klockan tickar, måste fortsätta om jag ska hitta något att ha på mig!!

Ha en toppenfredag vettja! :)

Kommentarer
Postat av: blondstar

är det bestämt att du blir igångsatt på tisdag om inget händer före? hoppas han kommer nu i helgen i alla fall :)

2009-05-22 @ 14:34:11
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: marie

Ta en ´färdknäpp` :), det brukar funka :).Lycka till...

2009-05-22 @ 16:25:23
URL: http://marie.vikstrand.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppa lite hopprep:)

2009-05-22 @ 18:24:47
Postat av: Lisabeth

Christopher kom 16 dg över tiden. Josse 10 dg över tiden. Jag blev igångsatt med båda två och det er inget att gruva sig för, det kommer att gå så bra!

Lycka till Sofie!

2009-05-22 @ 20:39:55
Postat av: blondstar

okej.. ja hoppas han kommer imorgon då eller att du blir igångsatt på söndag!

2009-05-22 @ 23:02:14
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0