Ingen smärta (v.41, BF+7)

Nääe, natten blev smärtfri, suck!!

Nu på förmiddagen har vi varit till Marcus föräldrar,
Mia har hjälpt mig med klänningen,
så nu kommer Angelica imon så vi får mäta igen innan vi kan sy ihop den helt :)
Jag är sååå tacksam för hjälpen,
som jag känner nu hade det lixom inte gått annars!


Marcus åkte nyss iväg för att grejsa med någon båt :)
och jag ska åka med pappa nu snart när han ska bege sig
för att hoppa av hos mamma och låna deras bil :P
Annars har jag iingenting inplanerat, såå, Emma?? Umgås? :P


Nu ska vi fara.
Hoppas ni har en toppendag! :)

Kommentarer
Postat av: angelica

jag är också sååå tacksam för all hjälp med klänningen!!

2009-05-16 @ 14:39:36
Postat av: Angelica på agavägen

hoppas det kommer igång snart!! lycka till!

2009-05-16 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0