Klänning och kaka

Idag har somsagt Mia varit här och hjälpt mig med klänningen,
kan väl tom säga att hon så gott som fått tagit över hela alltet
som har med klänningen att göra, stackarn!
Jag sitter mest bara åh glor när hon sköter tänkandet och nålandet!!
Va ju inte meningen att det skulle bli så, men hon kan lixom såå mkt bättre än mig.

Har inte blivit att jag gjort så mkt mer idag faktiskt.
Emma var förbi en sväng nyss, vi pratade av oss lite
och åt av "sockerkakan" jag gjorde tidigare idag :)

Marcus kom hem för en liten stund sen också,
brun och fin efter en hel dags fiskande.
Nu har jag gött honom med lite kyckling, ris och currysås
så nu är han mätt och belåten :)
Tänkte sätta igång en film (som vanligt) innan det är dags för sängen :)

Dagens kanonkula



Kommentarer
Postat av: Anna

Din mage är verkligen fantastiskt fin! Hoppas bebben väljer att titta ut snart så att ni slipper vänta längre... =)

2009-05-17 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0