Löshår - Check!

Efter fönsterputsning och hängning av tvätt kurrade våra magar
så jag gjorde tacolasagne, hur gott är inte de?
Va längesen vi gjorde de sist,
den ska vara sådär geggig av all creme fraiche och ost i
och så måste man ha tacochips till, mmmums!! ;D




Emma kom, vi drack kaffe och tjattrade.
Hanna kom med lille Elliot, hon ammade och ammade :P
Hon gjorde ett tappert försök och lyckades faktiskt få i några hårslingor
innan det var dags att mata matvraket för 3:e gången, hehe, lillen! :P
Klockan tickade på så Emma fick fortsätta sätta i slingorna
då Hanna var tvungen att åka hem för att äta med karln :)

Så nu sitter man här iaf, långhårig, igen :D
Har inte orkat fixa till de eller klippt nått
då jag har strosat omkring osminkad och lagomt ofräsch hela dagen,
så får ta tag i det imon :)

Dagens ofräscha
(löshåret i, syns dock dåligt)



Nu ska vi snart gå och bädda ner oss,
vi sitter i soffan och jäspar ikapp ungefär :P

Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din tacolasagne såg hur god som helst ut. kanske ett recept på hur du gör den? (:

2009-05-04 @ 13:44:14
Postat av: Emelie

halloj :) har du kört på samma löshårsvariant varje gång du haft löshår? jag ska sätta i jag med men vet bara inte vilken variant.. tips? :P

dessutom nu jäklar börjar de närma sej me lillen. iiih ;D hoppas allt går toppen , lycka till!!! Pusskram !

2009-05-04 @ 14:08:20
URL: http://emeliejansson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0