Pelargoner

Jag åkte till farmor tidigare, Bella och jag åkte för att införskaffa lite blommor :)
Köpte pelargoner, 5 st för 100 kr som jag har placerat lite här och var härhemma :)
 köpte också en basilika och en kruka :)

       

Åkte sen hem till Farmor igen
för att umgås lite med pappa och Alicia som lekte för fullt i lekparken :)




Åkte vidare till Rebecka (faster) för att hälsa på,
tänkte, när man ändå hälsat på halva släkten var de väl lika bra att fortsätta :P
Tjattrade på lite innan jag åkte vidare hem till mamma för att säga hej
SEN åkte jag hem :)
Och nu har Marcus och jag precis ätit kvällsfika och ska strax bädda ner oss,
Marcus jobbar förmiddag imon,
det blir bara en dag juförsig för på tisdag bosätter vi oss på förlossningen somsagt :)

känner mig sådär lagomt ugly idag






Nu ska vi bädda ner oss!
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är allt annat än ugly. Du är finast i hela världen. Älskar dig

2009-05-24 @ 22:54:56
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-24 @ 23:02:35
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: Anonym

Söt kruka du har på bordet där. Kram

2009-05-25 @ 00:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0