sooliga måndag (v.43, BF+16)

Sicket vädet! :D
Idag ska min dag faktiskt bestå av att bara ta det lugnt!
Jag tror att det kan behövas, vila upp sig inför morgondagen!!
Meen, tänkte iaf kolla med mamma om hon kanske vill följa med för att storhandla (?!) 
då jag inte vill ha med Marcus, han vill verkligen inte följa med heller,
så bra va de med de :P
Förra månaden följde han med, vilket han inte brukar,
då gick han åh buttra och mer eller mindre sprang igenom affären
såfort jag vände ryggen till så var han borta och ett steg närmare kassan,
så jag fick springa och leta efter honom därinne
vilket resulterade till att massvis av saker som skulle handlas glömdes bort,
så NÄ, inga karlar tack! :P
Skulle iaf vara skönt att få hemhandlat
så man kan komma hem sen åh kyl, frys och skafferiet är fulla,
slippa tänka på sånt sen lixom :)

Hur underbart söt är inne denna kofta som min söta farmor har stickat?
Tuusen tack!! :)


Förutom handligen ska jag ta det lugnt!! ;)
Sen tänkte jag nog faktiskt t.om sätta mig ute på gräsmattan
och sola lite för första gången i år, likblek som man är :P


Näpp, inge solning, nu ringde Hanna och vela luncha på stan,
de är ju faktiskt inte såå jobbigt så så får det bli :P
Hon skulle komma och hämta upp mig om en timme ungefär
så nu lär jag betala räkningarna och sen göra mig klar :)


Hoppas ni har en toppendag i solen :D



Kommentarer
Postat av: Pernilla Gulaker

Lycka till lilla tös........Jag ser fram emot att komma o hälsa på

2009-05-25 @ 20:34:25
URL: http://www.trazta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0