Städat och fint

Nuså är det fint härhemma, skönt :)
OM och NÄR vi nu lär åka in till BB är det skönt att ha det städat och fint
när vi kommer hem, slippa tänka på de då lixom :)
MEN , det verkar inte ha satt igång någonting iaf,
det typ "krampar" och spänner i magen till och från, men på fel ställe,
upptill istället för nedtill, hm?!! :/

Nu har jag precis kommit hem från en fika med Emma,
hon åker till USA imon, den lille jäkeln ;P
Dom ska bla till Las Vegas och Los Angeles, leva livet i två veckor,
de tycker jag att hon gör heeelt rätt i, avundsjuk som jag är :P
Hon ska även till Forever21, ihiii!
Jag sitter och kollar på hemsidan om jag hittar något som hon ska få köpa hem till mig,
är det inte toppen så säg :)

today



Näe, nu ska jag nog lägga mig på soffan en stund,
känner mig lixom . . konstig på nått vänster.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hoppas det sätter igång snart förstår att det måste vara frustrerande när ingenting händer! Kram på dig! :)

2009-05-18 @ 21:24:12
URL: http://mummytess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men de kan vara så att sammandragningarna börjar upptill i magen för att liksom trycka ner barnet lite till innan det sätter igång "nertill" :)

2009-05-19 @ 08:39:22
Postat av: Lisabeth

Spännande Sofie. Nu tror jag att det inte dröjer så länge för du har den lille uppe på magen!

2009-05-19 @ 12:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0